Sidor

20150405

Imperfect is perfect


Sitter för ögonblicket på vår villa på Långgrundet och kämpar med skolarbete. Det är nog bara brasans lugnande sprak som håller mig samman för ögonblicket. Inkommande vecka ser verkligen kaosartad ut... Fast efter förra veckans plumsande genom isen känns det som att jag kan klara av vad som helst. Hoppas känslan håller i sig. Tack och lov är det inte många veckor kvar nu tills Lukas kommer hem och till sommarlov.

Jag har glömt att visa er mitt spunna garn som jag spann under kursen på Brage. Ojämnt och brokigt med alldeles, alldeles underbart! Snart drar jag nog mig undan till soffhörnet för att jobba vidare på stickabyxorna tror jag bestämt. Det går långsamt, jag vet, men mitt i allt hinner jag bli klar med dem till sommaren!

Glad Påsk på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar