Sidor

20150710

På verandan


Här har jag suttit ikväll och njutit av tystnaden och ensamheten. Det har varit en hektisk dag på jobbet kan man minst säga och det har varit skönt att få sätta sina egna behov först ett par timmar. Vilket inte resulterade i så mycket efter dagens 32 km på cykel och en speedad dag på i köket. Helst skulle jag ha deckat i soffan direkt jag steg av från sadeln men man måste ju ta tillvara de lediga timmarna man råkar ha på dygnet.

Den långbenta kaninen är klar och ska bara bli "taggad" och sen håller jag på med en ailien Robin Hood som min far kallade honom för på grund av det stora huvudet. Har dock fastnat lite efter som att jag inte gjort så många dockor med hår på och därför i ärlighetens namn inte har en aning om var jag ska börja. Tur att vi har Pinterest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar