Sidor

20150916

En liten bit av mig

Nu börjar livet rulla på igen som vanligt med studier, samboliv och allt vad det innebär. Riktigt skönt efter fyra månader med jobb om ni frågar mig. Tänkte passa på att presentera mig för nya som gamla läsare så här inför hösten och en kanske lite mer aktiv bloggperiod. 
  • Veronica Else-Marie Lönnqvist
  • Född, Februari 1994 i Jakobtsad
  • Bor i Vasa med min sambo Lukas
  • Studerar till textilslöjdslärare
  • Egenföretagare, Garnknuten erbjuder handtillverkade produkter och andra textila tjänster.
  • Jag började handarbeta aktivt på sexan i högstadiet då jag hittade ett virkat mönster på en gris i en Allerstidning och började massproducera dem till alla jag kände. (Jag ber om ursäkt för alla som blev påtrugade en brokig gris.)
  • Jag är en miljönisse och försöker hela tiden att minska på mitt ekologiska fotavtryck så gått som det går.
  • Jag älskar färger, förutom lila och brunt... men alla har vi ju våra brister.


Japp de här var lite av mig då. Håll till godo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar