Sidor

20170216

Mera sockor


Det är rätt länge sedan jag spontanshoppat garn. Min sambo är väldigt bra på att påminna mig om mitt redan existerande garnlager, och trots att jag påpekar att nästan hälften är företagets håller han mig i ett stadigt grepp varje gång vi går förbi garnhyllorna i matbutiken. 



För några dagar sedan gick jag dock och handlade själv. Jag har stickat klart mina hysteriskt randiga sockor, så jag tycke att jag var värd lite nytt garn. När är man inte värd lite nytt garn? Garn kan vara så otroligt inspirerande. Så genast då jag kom hem lade jag upp ett par nya sockor på mina nya stickor. Blev "tvungen" att köpa ett par nya stickor också, efter som jag inte hittade några rundstickor i nummer 3,5 hemma. Hoppsan... så kan det gå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar