Sidor

20170712

Etsy-shop



Det är med en skräckblandad förtjusning som jag berättar det här för er. Jag har äntligen öppnat en Etsy-shop! För er som undrar är Etsy, kort och gott, ett forum som samlar konst- och hantverksföretag och deras shoppar. Jag har haft en Etsy-shop i tankarna enda sedan jag startade mitt företag 2015 och nu äntligen finns den där, min Garnknuten. Det är min pedantiska sida som satt käppar i hjulen för mig ända tills nu. Ända tills jag bestämde mig för att allt inte behöver vara perfekt från början. Om jag inte hade ändrat min inställning från "Nu ska jag lära mig allt utan och innan och göra en perfekt webbshop!" till "Yolo! Nu bara gör jag det här!" skulle jag nog aldrig någonsin öppnat en webbshop. Vi måste sluta vara så hårda mot oss själva och se värdet i utvecklingspotentialen. Det finns inga utvecklingspotential i perfektionism. Våga ta steget ut i det okända. Jag vågade så jag är säker på att du också vågar!  

Just nu har jag samlat färdiga produkter i shoppen men så småningom kommer det även finnas möjlighet att köpa mönster till mina virkade alster därifrån. Om det är någon av er som har frågor eller om någon av er driver en webbshop får ni gärna dela med er av era bästa tips, frågor och kommentarer i kommentarsfältet. Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar