Sidor

20170519

Knit n' Tag

Förra helgen gick Knit n' Tag av stapeln i Åbo. Vi var två korta Arteiter samt en lång Lukas på plats för att fästa vårt spektakel på vårt träd. Om jag inte minns fel är det 58 stycken träd längs med ån som föreningar, företag och privatpersoner pyntat. Resultatet blev helt fruktansvärt festligt och jag rekommenderar verkligen att ta en sväng längs Aura å i Åbo om ni har vägarna förbi. Träden är pyntade fram till 29.5. 


 Om du vill kolla in mera bilder från evenemanget kan man kolla in hashtaggen #knitntagturku2017 eller evenemangets egna instagramkonto knitntag_turku. 


Min systemkamera är förresten död, eller inte död men medvetslös tills den nya kameraladdaren kommer på posten. Någon har nämligen ätit upp min egentliga kameraladdare eller så är jag bara lycklig ägare till den så kallade dåligpåattsöka-genen. Tror mest på det första alternativet. Så länge får ni leva med mobilbilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar