Sidor

20170602

Easy peasy


Min kamera lever igen! Halleluja! Trodde jag skulle publicera mobilbilder här på bloggen så länge men jag beslutade mig för att hålla mig till Instagram istället.

Jag har på senaste tiden virkat lite frukter och grönsaker mellan beställningsprojekten. Frukter och grönsaker har i de flesta fall enkla former vilket betyder att de kräver lite hjärnverksamhet. Tror nämligen min redan gått på semester. Hjärnan alltså. Dessutom lär man ju inte få några egna grönsaker i den här kylan. I år har jag valt en lite annan sommarlovsväg. Jag har nämligen inget sommarjobb utan skriver på pro-gradu-avhandling tillsammans med min kompis istället. Det ger mig lite mer flexibilitet vad gäller ledighet och semester vilket är otroligt skönt. Dessutom får jag möjlighet att lägga lite extra krut på företaget. 

Vad har ni för sommarplaner? 


Grattis till alla examinander förresten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar